۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

يافتن وب پروکسي هاي تازه و فيلتر نشده

اگر آدرسهايي که در بالا داده شد همگي فيلتر بودند و شما نتوانستيد به برنامه هاي معرفي شده براي عبور از فيلترينگ دسترسي پيدا کنيد .... باز هم اميد هست، هيچ زماني نا اميد نشويد. بهترين کار اين است که به دنبال سايت هاي پروکسي تازه باشيد که هنوز شناسايي و فيلتر نشده اند تا توسط اين پروکسي هاي جديد وارد سايتهاي فيلتر شده شويد و به هدف خود برسيد.

چند روش براي يافتن سايت هاي پروکسي تازه:

1- ايميل بزنيد به راديو فردا تا آدرس سايت فيلترشکن (پروکسي) براتون بفرستند!
راديو فردا که متعلق به کشور آمريکاست هر روز پروکسي هاي جديدي ميده که با اونها مي توانيد به سايت هاي فيلتر شده وصل بشويد و اطلاعات دريافت کنيد. کافيست يک ايميل بزنيد به info@radiofarda.com و از اونها بخواهيد که شما را عضو خبرنامه راديو فردا کنند که هر روز در اين خبرنامه الکترونيکي پروکسي هاي جديد براي مقابله با فيلترينگ اينترنت منتشر ميشه. اينجوري شما هر روز با دريافت آدرس پروکسي جديد در ايميلتون وارد سايت پروکسي راديو فردا مي شويد و آدرس سايت فيلتر شده خودتون را در اون وارد مي کنيد و از سد فيلترينگ عبور مي کنيد!
- آدرس پروکسي هاي جديد و هفتگي صداي آمريکا را هم مي توانيد از اين آدرس هر روز دريافت کنيد و به دوستانتان ايميل کنيد:


2- ليست روزانه پروکسي هاي جديد بر پايه اسکريپت Glype Proxy
يک ليست از سايت هاي فيلترشکن هر لحظه در سايت رسمي ارائه دهنده اسکريپت Glype Proxy بروز مي شود و شما مي توانيد آدرس سايتهاي فيلترشکن معرفي شده در آن را براي عبور از فيلترينگ و باز کردن سايت هاي فيلتر شده استفاده کنيد. يادتون باشه اين ليست سايت هاي فيلتر شکن جديد را که هنوز فيلترنشده اند و کار مي کنند را براي دوستان خود نيز ايميل کنيد تا آنها هم مثل شما صفحات فيلتر شده را باز کنند:


3- عضو گروه هاي زير در گوگل يا ياهو شويد تا پروکسي هاي جديد روزانه براي شما هر روز ايميل شود!
- نمونه گروه هاي گوگل براي ارسال روزانه پروکسي:


گروه هاي ديگر در گوگل را که مخصوص معرفي پروکسي هاي روزانه هستند مي توانيد از طريق زير پيدا کنيد:


- نمونه گروه هاي ياهو براي ارسال روزانه پروکسي:

گروه هاي ديگر در ياهو را که مخصوص معرفي پروکسي هاي روزانه هستند مي توانيد از طريق زير پيدا کنيد:

آدرس پروکسي هاي جديدي که پيدا مي کنيد و مطمئن هستيد هنوز فيلتر نشده اند را مدام براي دوستانتان هم ارسال کنيد تا آنها هم به مانند شما از شر فيلترينگ خلاص شوند و به فرشته مهربان آزادي برسند.

4- از دوستانتان در خارج از کشور یا آنهایی که در داخل کشور هستند و به اینترنت آزاد دسترسی دارند بخواهید که برنامه های فیلترشکن مورد نظرتان را از طریق ایمیل برای شما ارسال کنند.

عدالت و آزادي اگر در ثريا هم باشد،
مردان و زنان سرزمين ایران بدان دست خواهند يافت ...
ما پیروزیم
--------------
==================V مـا پـیـروزیـم V==================
من دچار خفقانم خفقان!
من به تنگ آمده ام از همه چيز، بگذاريد هواری بزنم آی، با شما هستم آی، اين مطلب را در شبکه اجتماعی محبوب خود منتشر کنید، می خواهم فرياد بلندی بکشم!:

ارسال به: Balatarin:: Donbaleh:: Cloob:: Oyax:: Delicious:: Friendfeed:: Twitter:: Facebook:: GBuzz:: Greader:: Addthis to other:: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر