۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

نرم افزار فيلتر شکن UltraSurf

نرم افزار اولتراسورف یک محصول نرم افزاری از گروه اینترنتی اولتراریچ است. نرم افزاری بر علیه سانسور در اینترنت. این نرم افزار کاربرانی که در کشورهای سانسور زده ساکن هستند را قادر میسازد از هر سایتی که در دنیای آزاد همگانی است با امنیت و آزادانه (بدون پرداخت هیچ وجهی) دیدن کنند.

لينک هاي معتبر دانلود:

این نرم افزار توسط گروهی از بهترین متخصصین و مهندسین در امر کامپیوتر و شبکه همراه با تجربه و تخصصی که سالها در گروه اولتراریچ اندوخته‌اند طراحی شده است. تولد این نرم‌افزار یک جهش بزرگ در زمینه فن‌آوری پروکسی و مقابله با سیستمهای فیلترینگ محسوب میشود.

سادگی و امنیت از مهمترین اولویتها در طراحی اولتراسورف بوده است. به همین جهت این نرم افزار طوری ساخته شده تا بتواند سطح بالایی از رمزنگاری به همراه قابلیت استفاده از مجموعه‌ای پیچیده از پروکسیها را در مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE) ادغام کند. به این ترتیب اولتراسورف کاربران را قادر میسازد به سادگی و به دور از سانسور با اینترنت اکسپلورر شان در اینترنت به گردش بپردازند. از دیگر مزایای اولتراسورف اینست که تمام کارها در پس زمینه و به دور از چشم کاربر انجام میشود. همچنین سطح امنیتی (رمزنگاری) که این نرم افزار فراهم میکند حتی از استانداردهای امنیتی که برای معاملات مالی آنلاین مثل بانکداری الکترونیک استفاده میشود بالاتر است.
زمانی که اولتراسورف شروع به کار میکند آیکون یک قفل طلایی در گوشه سمت راست و پایین مانیتور (بالای ساعت) ظاهر میشود و در تمام مدت اجرای برنامه همانجا باقی میماند. ظاهر بودن آیکون قفل طلایی نشانگر این است که تمام پنجره‌های اینترنت اکسپلورر تحت پوشش سطح بالای امنیتی هستند که اولتراسورف فراهم میکند. به این ترتیب فایروالها و سیستمهای فیلترینگ که برخی حکومتها با صرف هزینه بسیار برای محدویت کاربران طراحی کرده‌اند از کار میافتند و کاربر قادر میشود به صورت آزادانه در اینترنت به گشت و گذار بپردازد.

اولتراسورف تقریبا از تمام قابلیتهای پروتکل HTTP که مرورگرها بدان نیاز دارند پشتیبانی میکند. مثل گشت و گذار در سایتها (Browsing)، ورود به سایتها (Log-in) و پر کردن و ارسال فرمهای اینترنتی، استفاده از سرویس پست الکترونیک تحت وب (Web mail)، بارگذاری و دریافت فایل و استفاده از مولتی‌مدیا و دیگر سرویسهای اینترنتی.

علاوه بر نمایش آیکون قفل طلایی، همزمان با اجرای اولتراسورف یک پنجره اینترنت اکسپلورر باز میشود که در آن صفحه اصلی وب سایت www.UlrraReach.com قرار دارد. از این پس کاربر میتواند با مرورگرش به سایتهای دلخواهش آزادانه دسترسی پیدا کند. تا زمانی که آیکون قفل طلایی در صفحه وجود دارد، تمام پنجره‌های اینترنت اکسپلورر تحت حفاظت اولتراسورف با درجه بالایی از امنیت قرار دارند. کاربر به سادگی میتواند با کلیک کردن بر روی عبارت Exit در رابط کاربر برنامه اولتراسورف از آن خارج شود. با این کار آیکون قفل طلایی محو میشود و از آن پس دیگر مرورگر تحت پوشش اولتراسورف نخواهد بود.

یک بار دیگر خاطر نشان می‌کنیم، بعد از اینکه برنامه را با محو کردن آیکون قفل طلایی می‌بندید. دیگر مرورگر شما تحت حفاظت اولتراسورف و سطح بالای مخفی بودن قرار ندارد. در این حالت هیچ سایت فیلتر شده‌ای را باز نکنید. زیرا امکان دارد فعالیتهای اینترنتی شما توسط عوامل حکومتی تحت نظر قرار داشته باشد.

سئوالات رایج در میان کاربران:

1- سؤال: اگر پنجره مرورگر اینترنت اکسپلورر به صورت اتوماتیک پس از شروع به کار برنامه اولتراسورف باز نشد چه باید کرد؟

پاسخ: شما میتوانید اینترنت اکسپلورر را به صورت دستی اجرا کرده و آدرس http://127.0.0.1:9666 را در آن وارد کنید. شماره پورت ظاهر شده در پنجره اولتراسورف را چک کنید، اگر 9666 نبود آنرا به این شماره تغییر دهید.

2- سؤال: اگر سرعت اتصال از حالت عادی کمتر بود چه باید کرد؟

پاسخ: شما با کلیک برروی دکمه Retry میتوانید اولتراسورف را وادار کنید تا مجدداً به دنبال سرورهای پروکسی جدیدی بگردد.

3- سوال: اگر با وجود اولترسورف نتوانستم وارد اینترنت شوم چه کار باید بکنم؟

پاسخ: شما باید برنامه‌های فایروال، ضد ویروس و دیگر نرم‌افزارهای شبیه به اینها را غیر فعال کنید و مجدداً سعی در استفاده از اولترسورف بنمایید. برخی برنامه‌های ضد ویروس و مدیریت دانلود ممکن است با اولترسورف ناسازگار باشند.

ممکن است برخی از آنتی ویروسها این نرم افزار را به عنوان یک تروجان یا ویروس تشخیص دهند. اما این نرم افزار به هیچ عنوان ویروس نیست و این مسئله با چند آنتی ویروس بروز شده ثابت شده است.

آموزش استفاده از نرم افزار در مرورگر Internet Explorer:
کار با اين نرم افزار بسيار ساده است. برنامه را دانلود کنيد و فايل US 9.5 را اجرا کنيد. چند لحظه منتظر بمانيد تا به سرور متصل شود. سپس نرم افزار را minimize کنيد تا در نوار وظيفه (کنار ساعت) قرار بگيرد. اکنون يک پنجره مرورگر Explorer Internet باز کنيد و آدرس سايت فيلتر شده را در Bar Address مرورگر تايپ کنيد و کليد Enter صفحه کليد را فشار دهيد. چند لحظه صبر کنيد تا سايت مورد نظر باز شود. جهت غير فعال کردن نرم افزار، روي آيکن آن در نوار وظيفه و يا آيکن قفل طلايي رنگ که کنار صفحه قرار مي گيرد، راست کليک کنيد و آخرين گزينه يعني Exit را انتخاب نماييد.
در صورتي که نرم افزار پس از اجرا به سرور متصل نشد، روي دکمه Retry کليک کنيد و يا نرم افزار را ببنديد و دوباره اجرا کنيد. با کليک بر روي دکمه Option مي توانيد يکسري از ويژگي ها را به دلخواه تنظيم کنيد.

در ارتباط با ياهومسنجر:
در صورتي که پس از اجراي Ultrasurf، نتوانستيد از نرم افزار ياهومسنجر استفاده کنيد و با آي دي خود Sing In کنيد، مي توانيد نرم افزار Ultrasurf را ببنديد و پس از Sing In شدن دوباره اجرا کنيد. و يا به تنظيمات پروکسي مرورگر Internet Explorer برويد و پروکسي را غير فعال کنيد. تنظيمات پروکسي مرورگر Internet Explorer در مسير زير قرار دارد:
Tools ==> Internet Options ==> Connections ==> Setting(Lan Settings
سپس تيک گزينه Use a proxy server for this connection را برداريد. پس از Sing In شدن به ID خود، مي توانيد دوباره پروکسي را فعال کنيد.

نحوه استفاده از آلتراسورف در مرورگر Mozilla Firefox:
در آدرس زير يک Add-on مخصوص فايرفاکس براي آلتراسورف وجود دارد. آنرا دانلود کنيد و روي فايرفاکس خود نصب کنيد. فايرفاکس را بسته و دوباره باز کنيد. اکنون به راحتي مي توانيد از آلتراسورف در فايرفاکس استفاده نماييد.
Add-on for Firefox:

کسب اطلاعات بيشتر درباره آلتراسورف:

چک کردن آي پي پس از اجراي هر برنامه فيلتر شکن جهت اطمينان از تغيير آن:

بعد از اجراي هر برنامه فيلتر شکني حتما Ip خود را در یکی از سايت های شناسايي آي پي زیر چک کنيد تا از صحت عمليات تغییر آی پی مطمئن شويد:
براي اين کار کافیست پس از فعال کردن فیلترشکن، با مرورگر خود وارد سايت هاي مذکور شويد، اگر آی پی شما تغییر کرده باشد بايد در قسمت پرچم و نام کشور، نام و نشاني به غير از ايران مشاهده کنيد.

++ اگر آدرس هاي داده شده در اين بخش فيلتر شده اند و سايت فيلترشکن برای باز کردن صفحات وب فيلتر شده ندارید، ابتدا از بخش "يافتن وب پروکسي هاي تازه و فيلتر نشده" براي يافتن وب پروکسي هاي تر و تازه استفاده کنيد تا با کمک آنها بتوانيد وارد سايت هاي فيلتر شده شويد.

عدالت و آزادي اگر در ثريا هم باشد،
مردان و زنان سرزمين ایران بدان دست خواهند يافت ...
ما پیروزیم

--------------
==================V مـا پـیـروزیـم V==================
من دچار خفقانم خفقان!
من به تنگ آمده ام از همه چيز، بگذاريد هواری بزنم آی، با شما هستم آی، اين مطلب را در شبکه اجتماعی محبوب خود منتشر کنید، می خواهم فرياد بلندی بکشم!:

ارسال به: Balatarin:: Donbaleh:: Cloob:: Oyax:: Delicious:: Friendfeed:: Twitter:: Facebook:: GBuzz:: Greader:: Addthis to other:: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر