۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

نرم افزار فيلتر شکن jondo یا Jap

فيلتر شکن jondo یا Jap توسط سایت های معتبر www.softpedia.com و www.softsea.com و www.downloadtube.com تایید شده است. از مزایای این برنامه میتوان به اوپن سورس (opensorce) بودن آن اشاره کرد. این برنامه برای استفاده در سه سیستم عامل ویندوز، مکینتاش و لینوکس موجود میباشد (همچنین سرعت بالا و امکان دانلود و رای دادن و کامنت گذاری).
در ضمن این برنامه به صورت هوشمند میتواند از دسترسی دیگران به اطلاعات شما جلوگیری کند و بلافاصله به شما پیغام میدهد. همچنین در هنگام نصب این امکان را به شما میدهد که نرم افزار را روی فلش مموری نصب نمایید تا به صورت portable از آن استفاده نمایید.
برای دانلود این نرم افزار میتوانید به این سایت ها مراجعه فرمایید:
http://download.cnet.com/JonDo/3000-2144_4-10913633.html?tag=mncol

راهنمای استفاده برنامه:

چک کردن آي پي پس از اجراي هر برنامه فيلتر شکن جهت اطمينان از تغيير آن:

بعد از اجراي هر برنامه فيلتر شکني حتما Ip خود را در یکی از سايت های شناسايي آي پي زیر چک کنيد تا از صحت عمليات تغییر آی پی مطمئن شويد:
براي اين کار کافیست پس از فعال کردن فیلترشکن، با مرورگر خود وارد سايت هاي مذکور شويد، اگر آی پی شما تغییر کرده باشد بايد در قسمت پرچم و نام کشور، نام و نشاني به غير از ايران مشاهده کنيد.

++ اگر آدرس هاي داده شده در اين بخش فيلتر شده اند و سايت فيلترشکن برای باز کردن صفحات وب فيلتر شده ندارید، ابتدا از بخش "يافتن وب پروکسي هاي تازه و فيلتر نشده" براي يافتن وب پروکسي هاي تر و تازه استفاده کنيد تا با کمک آنها بتوانيد وارد سايت هاي فيلتر شده شويد.

عدالت و آزادي اگر در ثريا هم باشد،
مردان و زنان سرزمين ایران بدان دست خواهند يافت ...
ما پیروزیم
--------------
==================V مـا پـیـروزیـم V==================
من دچار خفقانم خفقان!
من به تنگ آمده ام از همه چيز، بگذاريد هواری بزنم آی، با شما هستم آی، اين مطلب را در شبکه اجتماعی محبوب خود منتشر کنید، می خواهم فرياد بلندی بکشم!:

ارسال به: Balatarin:: Donbaleh:: Cloob:: Oyax:: Delicious:: Friendfeed:: Twitter:: Facebook:: GBuzz:: Greader:: Addthis to other:: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر