۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

عبور از فيلترينگ اينترنت با استفاده از قابلیت Turbo در مرورگر Opera 10

مرورگر اپرا 10 (Opera 10 with Turbo) را از سایت http://www.opera.com دانلود کنید و آنرا نصب کنيد. حجم مرور گر opera حدود 7 مگابایت است.

روی آیکون Turbo پایین صفحه مرورگر سمت چپ کلیک کنید و دو نتیجه خواهید دید:
1- فیلترینگ را رد میکنید.
2- سرعت اینترنت شما 2 تا 5 برابر میتواند شود.

نحوه فعال کردن فناوری Turbo در اپرا:
بعد از دانلود و نصب این مرورگر، مطابق تصویر زیر روی آیکنی که در نوار پایین سمت چپ صفحه قرار دارد کلیک کرده تا به رنگ قرمز در آید. با این کار فناوری Turbo فعال شده و سرعت بارگذاری صفحات چند برابر و محدودیت ها برچیده خواهد شد.
این یک تکنولوژی جدید از اپراست که فوق العاده است. این مرورگر جزو بهترین نیز هست. ضمنا ممکن است در طول 24 ساعت شبانه روز، زمانهای کوتاهی توربو در اپرا کار نکند، که اگر کار نکند خودش به شما میگوید.

توضیحات تکمیلی:
دوستان عزیز همان طور که گفته شد، opera یک مرورگر است (مثل اینترنت اکسپلور ویندوز) یعنی شما بعد از فعال کردن فناوری توربو در opera مطابق توضیح بالا، باید سایت هاتون را مشابه همان روشی که در اینترنت اکسپلور استفاده میشه در این مرورگر (مرورگر opera) باز کنید. به بیان ساده تر با وارد کردن آدرس سایت مورد نظر در قسمت آدرس بار opera و زدن کلید Enter، سایت دلخواه تان را در opera مشاهده کنید. (نه اینترنت اکسپلور ویندوز)

چک کردن آي پي پس از اجراي هر برنامه فيلتر شکن جهت اطمينان از تغيير آن:
بعد از اجراي هر برنامه فيلتر شکني حتما Ip خود را در یکی از سايت های شناسايي آي پي زیر چک کنيد تا از صحت عمليات تغییر آی پی مطمئن شويد:
براي اين کار کافیست پس از فعال کردن فیلترشکن، با مرورگر خود وارد سايت هاي مذکور شويد، اگر آی پی شما تغییر کرده باشد بايد در قسمت پرچم و نام کشور، نام و نشاني به غير از ايران مشاهده کنيد.

++ اگر آدرس هاي داده شده در اين بخش فيلتر شده اند و سايت فيلترشکن برای باز کردن صفحات وب فيلتر شده ندارید، ابتدا از بخش "يافتن وب پروکسي هاي تازه و فيلتر نشده" براي يافتن وب پروکسي هاي تر و تازه استفاده کنيد تا با کمک آنها بتوانيد وارد سايت هاي فيلتر شده شويد.

عدالت و آزادي اگر در ثريا هم باشد،
مردان و زنان سرزمين ایران بدان دست خواهند يافت ...
ما پیروزیم
--------------
==================V مـا پـیـروزیـم V==================
من دچار خفقانم خفقان!
من به تنگ آمده ام از همه چيز، بگذاريد هواری بزنم آی، با شما هستم آی، اين مطلب را در شبکه اجتماعی محبوب خود منتشر کنید، می خواهم فرياد بلندی بکشم!:

ارسال به: Balatarin:: Donbaleh:: Cloob:: Oyax:: Delicious:: Friendfeed:: Twitter:: Facebook:: GBuzz:: Greader:: Addthis to other:: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر